Žene koje pomažu ženama dobar su biznis - evo načina kako da to radi za vas

Žene koje pomažu ženama dobar su biznis - evo načina kako da to radi za vas

Sri, 30. Okt. 2019.


Nismo muškarci pa ne trebamo da se ponašamo kao alfa mužjaci. Žene zajedno su toliko moćne, muškarci i žene zajedno su još snažniji, i mi moramo doći do tog mjesta u društvu i u našoj poslovnoj kulturi.


Piše : Jennifer DaSilva

Prevela. M.M.

 

Nedavno sam napisala  članak pod naslovom: „Žene koje pomažu ženama nisu samo jastuk za plakanje . To je dobar posao.  “Članak je dobio 16k LinkedIn lajkova i 287 komentara, što u današnjem digitalnom svijetu znači da je postao viralan. Bila sam zaista ponosna na to, jer se radilo o temi iza koje stojim  u teoriji i praksi: da žene koje pomažu ženama nisu samo jastuk za plakanje , to je dobar posao.

Bila sam inspirirana kad sam vidjela komentare ljudi poput Kate Katz, vlasnice All Hands Workshop, koja je rekla: „Kao novi poduzetnik koji u razvoju mekih vještina donosi nešto novo, važno je imati jaku žensku podršku. Podrška drugim ženama je za mene isto toliko bitna kao i zrak i voda ... to je uzajamni odnos (jači od nekih drugih) koji me njeguje i pomaže mi da iskažem neke od mojih najvećih ideja. "


Ali tada, kao što to često biva, dogodilo se nešto zbog čega sam pomislila da bismo mogli učiniti više da se podržavamo i podižemo jedne druge kao žene. U ovom slučaju to je bila lista Forbesa 100 najinovativnijih lidera, na kojoj je bila samo jedna žena. Uprkos priznanju samog Forbesa da je na spisku nedostajalo ženskog predstavljanja, koje su pripisivali jednostavnoj matematici, ono je zapelo za oko ne samo meni.  O ovom članku se široko raspravljalo i kritiziralo ga kao još jedan primjer kako dječački klub (uglavnom) starih bijelaca još uvijek nije rastavljen. Mogla  bih ukazati na dosta poduzetnica koje svakodnevno inoviraju i vode, a nekako ih i dalje ne prepoznaju. 

Sve me to nagnalo na razmišljanje: vjerujem da su žene koje se međusobno podržavaju u poslovanju na sve višoj razini, ali s obzirom na objavu Forbesove liste, jasno je da bismo mogle raditi i više. Istraživanje Ellevate Network-a pokazuje istu zabrinutost: u nedavnoj anketi, 55% žena i dalje je mislilo da moramo povećati napore da se podržavamo. Pored toga, 29% ispitanika je reklo da bi mogla postojati veća suradnja u odnosu na nadmetanje između žena, a 27% je mislilo da bismo svi mogli umrežavati i davati formalnije preporuke.

Radim koliko god mogu da podržim i promoviram druge žene, ali između izvršne vlasti,  žonglirajući s dva mlada dječaka, pokušavam održati zdrav brak i biti prijatelj koji podržava, ne postoji uvijek tona vremena za razmišljanje o tome šta bih mogla više raditi. Tražila sam inspiraciju, pa sam se obratila liderima različitih industrija kako bih dobila njihove savjete i na ličnom i na korporativnom nivou. Evo šta su imali da kažu.

 

"Konkurencija ima svoje mjesto, kučke ne!"

Fi Bendall, direktorica Ženske društvene mreže, smatra da moramo preokrenuti konkurenciju. „Veoma ozbiljno shvaćam uključenje svog tima bez obzira na njihove godine. Nažalost, vidjela sam neke korporativne žene ... osjećaju da moraju zaštititi svoj položaj, uglavnom od muških kolega, prisiljavajući ih da se gotovo ponašaju poput njih.  To dovodi do usamljenosti i izolacije. Nismo muškarci pa ne trebamo da se ponašamo kao alfa mužjaci. Žene zajedno su toliko moćne, muškarci i žene zajedno su još snažniji, i mi moramo doći do tog mjesta u društvu i u našoj poslovnoj kulturi. Konkurencija ima svoje mjesto, kučka ne! "


„Aktivno promovirajte žene.“

Divim se guruu za reklamiranje Cindy Gallop, koja je osnovala The Social Sex Revolution, zbog toga koliko glasno govori o ženskim postignućima. Ona kaže: „Veoma sam naviknuta na nevjerojatan posao koji žene rade na ovom svijetu, jer ih muškarci toliko podcjenjuju i podcjenjuju, tako da pozivam žene koje rade nevjerojatne stvari, da iskoriste bilo kakvu šansu - na sastancima, na društvenim mrežama, u razgovorima . Moramo se AKTIVNO promovirati jedni drugima, od svega na društvenim mrežama do preporuke ženama za konferencije, rada sa ženama investitorima, razgovora s nekim starijim u vašoj kompaniji. "


"Fokusirajte  se na svoju supersilu."

Pokušavamo sve to, ali Jennifer Justice, suosnivačica organizacije Justice Dept, smatra da bismo trebali slaviti ono što nas čini posebnim. „Svi smo u nečemu sjajni i trebalo bi nas unajmiti zbog toga… Na poslu se osjećamo kao da sve to trebamo raditi - biti šef, računovođa, pravnik, razvoj poslovanja, kadrovska služba, sve. To nije način na koji možete skalirati posao. Žene moraju zaposliti one specijaliste za područja za koja nisu kvalificirane i te uloge dodijeliti ženama. Podržava ekosustav ", kaže ona.


„Sponzorstvo je ključno.“

Kao potpredsjednica u tvrtki Johnson & Johnson i osnivačica medijske platforme za žene iz jugoistočne Azije, Seema Kumar smatra da nam treba politika otvorenih vrata. „Moramo primijetiti da žene nemaju sjedište za stolom i raditi nešto po tom pitanju. Također, starije žene lideri trebaju imati politiku otvorenih vrata, tako da drugi mogu doći i razgovarati o zabrinutostima i problemima u  odjelima i sa šefovima vertikala, a ne samo sa šefovima ljudskih resursa. Tek kada oni koji trebaju podijeliti svoj glas budu znali  da će biti saslušani i da će se poduzeti daljnje radnje, bez posljedica profesionalno ili lično, počet ćemo vidjeti pozitivne promjene. “

"Empatija sve rješava."

Slažem se s Marom LeCocq, direktoricom robne marke i zajednice u Fishbowlu, koja misli da se moramo pokušati razumjeti bolje. „Svi imamo različita iskustva koja pokreću naše ponašanje. Ako vidim ženu koja ima kompetitivne, „backstabby“ vibra, trudim se da se sprijateljim s njom ... Nesigurnost se uvijek krije iza takmičarskog ponašanja “, kaže ona. „Podržavam je javno i privatno. Govoriti svom šefu pred svima na sastanku da je ona sjajna je nešto što svi cijenimo i trebamo, kad to zaslužujemo. Također, pomaže u odbacivanju njene straže i na kraju pomaže cijeli tim. Takmičarskoj ženi je takođe potrebno priznanje. "


„Saradnja je teška, ali vrijedi.“

Cate Luzio, osnivačica Luminary-a, u partnerstvu vidi i izazov i vrijednost. Ona objašnjava, „konkurencija je laka i zdrava dok je nema; saradnja je teška, ali vrijedi. Stvaranje partnerstva i zajednički rad iziskuju vrijeme i trud, ali ako ne uložimo u to vrijeme, mi i dalje stvaramo silose koji će se morati razbiti. Diverzificirajući naše mreže, udružimo se kako bismo pomogli da napredujemo tako što ćemo dijeliti ko / šta znamo, pozajmiti glasove i podršku za stolom drugim ženama. Vodite primjerom. Razbijamo ove silose na Luminary-u kako bismo uključili sve žene (i naše saveznike mužjake), a ne samo jedan tip / vrstu žena. "


"Isplati unaprijed."

Možete uspjeti dok povezujete  druge sa sobom, kaže Laura Mignott, direktorica DFlash-a. „Budite ljudi, budite korisni i budite autentični. Karijeru sam izgradila tako što sam podižući se,  plaćala unaprijed svoje račune. Ne postoji veća stvar koju možete učiniti nego pomoći drugima , između ostalog i plaćajući unaprijed za usluge.”

"Budite iskreniji."

Život drugih ljudi  može izgledati savršeno na društvenim mrežama, ali Dee Poku, suosnivač i izvršni direktor WIE, smatra da trebamo realizirati stvari. „Trebali bismo biti iskreniji prema vrhovima i dolinama plovidbe našim životom i karijerom. Tendencija na društvenim mrežama je da se dijele samo dobre stvari. Znam nekoliko prijatelja koji su napustili društvene mreže i može biti teško ako se borite s nečim, bilo da imate djecu ili skupljate novac," kaže ona." Mi bismo sebi činili manje štete da smo više iskreni ne samo na društvenim mrežama, već i u našim manjim krugovima. "


„Stvorite podržavajuća okruženja.“

Alicia Syrett, osnivač i izvršni direktor kompanije Pantegrion Capital kaže da trebamo preispitati korporativne politike jedne veličine: „kompanije mogu stvoriti okruženje za podršku ženama tako što će pregledati njihove trenutne politike i ažurirati ih za najbolje prakse (npr. Pružanje fleksibilnog radnog vremena, plaćeni dopust, odsustvo za brigu o djeci i „povratnici“). Zatim, kako bi potaknuli prijateljstvo, kompanije mogu kreirati programe sponzorstva / mentorstva, mogućnosti obuke za zaposlene da zajedno uče i sarađuju te financirati interne inovacijske projekte koje vode timovi koji zajedno rade na postizanju cilja. Kompanije također mogu ponoviti važnost raznolikosti i inicijativa vođenih timom kao glavnu vrijednost kompanije.
 
Konačno, osiguravanje ravnopravne i raznolike zastupljenosti u kompaniji i na svim liderskim ulogama obeshrabruje mentalitet oskudice - i pokazuje da je okruženje kompanije takvo da  svi imaju priliku da se istaknu. "


"Budite namjerni u vezi svoje mreže."

Moramo stajati jedan iza drugog i stvarati prilike, kaže Kristy Wallace, izvršna direktorica Ellevate Network-a. „Poduzmite akciju. Ako vidite da je neko prekinuo sastanak, progovorite. Slušajte, ne s namjerom da odgovori, već s namjerom da razumijete. Što više vremena  provedemo s namjerom da  prepoznamo i razumijemo  izazove i prepreke s kojima se drugi susreću u svom životu, i što više  učinimo da to promijenimo, to više možemo aktivno stvoriti promjene za druge. Također moramo biti namjerni u vezi s tim ko je u našoj mreži. Moramo namjerno angažirati raznolike kandidate na radnom mjestu, povezivati se s  vršnjacima i graditi te odnose. "

"Nađite utjehu u znanju da niste sami."

Jennifer Willey, osnivač i izvršni direktor, Wet Cement stručnjakinja  je za kreiranje programa koji pomažu ljudima da uspostave veze. „Kad ljudi vide kako smo slični i različiti, možemo pronaći te tačke povezivanja, ali ipak prepoznati naše jedinstvene darove. Najlakši način za to je uključivanje žena u programe ili projekte gdje su strastvene oko teme / misije ili tamo gdje znaju da im treba pomoć - tada se mogu osloniti jedna na drugu i pronaći utjehu kad znaju da nisu same. Impostor sindrom jedan je od najboljih izjednačivača. Još nisam radila radionicu na kojoj nije bilo žene (ili muškarca, što se toga tiče!) Koja bi se na neki način mogla povezati  s tim i biti ponosna da je to prevladala. “

"Uspostavite odgovarajuće veze."

Ovo je moja lična mantra. Značajne veze od suštinskog su značaja za izgradnju jačih mreža; zato sam prošlog proljeća stvorila  inicijativu Connect4Women, s ciljem da svaki mjesec povežem četiri žene svaki dan. To nije samo nešto što mislim da je važno, već je i nešto u čemu baš uživam radeći. Madeline Albright je jednom rekla da "postoji posebno mjesto u paklu za žene koje ne pomažu drugim ženama." Ako možemo pronaći način da se međusobno podržavamo na način koji nam donosi i radost, to je dobitna pobjeda.

 

© 2019 Mamine dileme
Design by Creative 24/7